بهترین عناوین انحصاری پلی استیشن 5 اندازه هستند
نوشته شده توسط : reza
 
در نسل بعدی ، سونی قصد دارد با تمرکز بر تولید محتوای بهتر ، مایکروسافت و سخت افزار قدرتمند Xbox را شکست دهد. به همین دلیل قرار است برخی بازی های انحصاری هیجان انگیز برای کنسول بعدی این شرکت منتشر شود که برخی از مهمترین آنها در آخرین رویداد PS5 که چند شب پیش برگزار شد ، نشان داده شد و عطش طرفداران را برای تجربه افزایش داد.
 
برای بسیاری از گیمرها ، سوال این است که بهترین انحصاری های پلی استیشن 5 چقدر خواهد بود. وب سایت رسمی پلی استیشن اندازه دو بازی مورد انتظار را که به طور انحصاری برای دستگاه نسل بعدی سونی منتشر می شود ، اعلام کرده است.
 
اعلام رسمی حجم بهترین بازی های انحصاری PlayStation 5
 
یکی از انحصاری ترین نسخه های سونی برای نسل بعدی ، نسخه جدید Demon's Souls and Spider-Man: Miles Morales است و اکنون فضای مورد نیاز برای نصب آن اعلام شده است.
 
بازی Demon's Souls Remake ، شاهکار Fram Software Studio ، که توسط BluePoint Games برای PlayStation جدید طراحی مجدد شده است ، فضای ذخیره سازی 66 گیگابایتی را در کنسول شما اشغال می کند.
 
در مقایسه با اندازه نسخه اصلی این بازی ، این مقدار بسیار زیاد است ، اما به هر حال ، پیشرفت های زیادی در این نسخه انجام شده است.
 
گرافیک بازی به طرز چشمگیری افزایش یافته و دنیای این بازی به نام Boletaria زیباتر از همیشه است. بنابراین این بازی که دارای بسیاری از جزئیات گرافیکی است ، چندان مناسب نیست.
 
این اندازه در مقایسه با اندازه انحصاری مورد انتظار دیگر مانند مرد عنکبوتی: مایلس مورالس کمتر مشخص است. طبق گفته سونی ، Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition برای نصب به 105 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان نیاز دارد.
 
شایان ذکر است که این نسخه شامل بازسازی Spider-Man 2018 به همراه تمام به روزرسانی ها است. حجم نسخه استاندارد این بازی 50 گیگابایت است.
 
Spider-Man: Miles Morales یکی از قوی ترین بازی های انحصاری PS5 است که سونی امیدوار است بتواند به آن دست یابد.
 
همانطور که در کلیپ معرفی بازی مشاهده کردیم ، بازی دارای گرافیک بالا و دنیای مفصلی است که احتمالاً تجربه بسیار خوبی برای کاربران پلی استیشن 5 خواهد بود.
 
برای یادآوری ، PS5 به یک SSD پرسرعت 825 گیگابایتی مجهز شده است که می توانیم آن را از طریق حافظه NVMe M.2 به بازی های PS5 ارتقا دهیم.
 
برای بازی های PS4 نیز می توان از هارددیسک های اکسترنال USB برای افزایش فضای ذخیره سازی استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: